REGULAMIN GIGAMARKET.PL
Stroną dokonującą sprzedaży produktów zawartych w ofercie sklepu internetowego Gigamarket.pl jest firma RADOSŁAW GODULA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PROFI (NIP: 8991811470 REGON: 930987383) z siedzibą w Mirkowie k.Wrocławia, przy ul. Łąkowej 6.. Zaświadczenie wydane zostało przez Prezydenta Miasta Wrocławia.
Adres do wysyłek reklamacji i zwrotów: F.H.U. PROFI - 55-095 Mirków, ul. Łąkowa 6
Nabywcą mogą być osoby fizyczne , które ukończyły 18 lat, stale lub czasowo zamieszkałe w Polsce, osoby prawne, lub inne podmioty zdolne do czynności prawnych z siedzibą w Polsce.
|
§ 1 Przedmioty transakcji.
- Przedmiotami transakcji są produkty wymienione i przedstawione w sklepie internetowym Gigamarket.pl w chwili składania zamówienia.
- Dane o towarach, zawarte w witrynie internetowej sklepu, nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 543 oraz art. 66 Kodeksu Cywilnego, lecz są informacjami będącymi zaproszeniem do złożenia oferty handlowej zakupu przez Nabywcę .
- Wszystkie ceny towarów są wyrażone w złotych polskich. Wszystkie ceny są cenami brutto. Nie obejmują kosztów realizacji zapłaty, pobieranych przez pocztę lub bank od Nabywcy, przy dokonywaniu zapłaty oraz kosztów transportu.
- Produkty znajdujące się w katalogu na stronie sklepu są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta, chyba że jest to zaznaczone odmiennie w opisie danego produktu.
- Niektóre towary oferowane przez nas mogą być czasowo niedostępne lub posiadać już zamienniki z uwagi na stałą aktualizację witryny. W takim przypadku zostaną o tym Państwo powiadomieni w najszybszym możliwym terminie.
- Niektóre towary ze względu na swą specyfikę mogą posiadać opisy na panelach sterujących w języku niemieckim lub w formie graficznej. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z działem handlowym, ponieważ po dokonaniu zakupu i odbiorze towaru nie może to być podstawą do reklamacji towaru.
- Ceny i warunki zakupu mogą ulegać zmianie, choćby na skutek akcji promocyjnych.
- Do zawarcia umowy kupna-sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przyjęcia przez Sprzedającego określonej oferty zakupu, złożonej przez Nabywcę w zamówieniu w formie dostarczenia drogą elektroniczną potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji.
- Brak potwierdzenia zamówienia w terminie 5 dni bądź odmowa potwierdzenia, powodują brak dojścia do skutku umowy kupna-sprzedaży.
§ 2 Zamówienia i realizacja zamówień.
- Złożenie zamówienia następuje poprzez prawidłowe wypełnienie i wysłanie przez Nabywcę formularza zamówienia, zgodnie z zasadami instrukcji zamieszczonej w witrynie internetowej sklepu.
- Zamówienie jest potwierdzane przez Sprzedającego w ciągu pięciu dni roboczych, po sprawdzeniu prawidłowości jego złożenia, dostępności zamówionego towaru i aktualności warunków sprzedaży pocztą elektroniczną bądź w szczególnych przypadkach Sprzedający telefonicznie zawiadomi o odmowie przyjęcia zamówienia do realizacji z podaniem przyczyny.
- W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia bądź jego odmowy z przyczyn Nabywcy (np: brak adresu mailowego, błędny numer telefonu), będzie ono anulowane w ciągu 5 dni roboczych.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do żądania udostępnienia dokumentów potwierdzających tożsamość osób trzecich oraz ich prawo do działania w imieniu Nabywców.
- Złożenie zamówienia przez Nabywcę jest równoznaczne z upoważnieniem do wystawienia faktury, bez konieczności uzyskania podpisu.
- Czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności danego produktu w magazynie sklepu lub w magazynach producentów.
- Zgodny z zamówieniem towar standardowo dostarczany jest w ciągu 14 dni roboczych od daty potwierdzenia przyjęcia zamówienia i zostaje wydany po dokonaniu zapłaty ceny towaru za pisemnym pokwitowaniem odbioru wyłącznie Nabywcy lub osobie pełnoletniej, czynnej w miejscu i czasie dostarczenia towaru, którą Nabywca upoważnił do odbioru.
- Sklep zastrzega sobie prawo wydłużenia czasu realizacji zamówienia w przypadku chwilowego braku towaru u producenta lub z innych przyczyn niezależnych od sklepu.
- Z chwilą wydania towaru, na Nabywcę przechodzą prawa oraz ryzyka związane z towarem.
- W wypadku braku możliwości wydania towaru właściwej osobie w uzgodnionym miejscu i czasie, umowę uważa się za niezawartą i jeśli nastąpiło to z winy Nabywcy, Nabywca zostaje obciążony kosztami transportu.
- Osoba odbierająca towar jest zobowiązana do sprawdzenia, czy przesyłka nie została uszkodzona podczas transportu. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest sporządzenie odpowiedniego protokołu z udziałem osoby dostarczającej towar.
- W przypadku, gdy po potwierdzeniu Sprzedający nie może zrealizować zamówienia, Nabywcy zostanie zaproponowany inny termin dostarczenia, bądź inny towar, zbliżony do zamówionego i w cenie od zamówionego nie wyższej. Nabywca może nie przyjąć zmian i od umowy odstąpić. Wyrażenie przez Nabywcę zgody na takie zmiany stanowi zawarcie nowej umowy kupna-sprzedaży w miejsce dotychczasowej.
- Istnieje możliwość realizacji zamówienia produktów nieujętych w naszej ofercie - takie zamówienia wymagają potwierdzenia telefonicznego i dokonania przedpłaty.
- Przyjęcie zamówienia jest potwierdzane przez Sprzedającego. Jeżeli strona internetowa Sklepu lub potwierdzenie zamówienia zawierają błędy, w szczególności w opisie towaru, cenie (rażąco odbiega od cen rynkowych), druku lub błędy techniczne w przekazie, Sprzedający jest uprawniony do złożenia na ogólnych zasadach oświadczenia o uchyleniu się od skutków prawnych oświadczenia woli o przyjęciu zamówienia, co dotyczy istotnych błędów co do treści czynności prawnej, a także do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty wydania produktu Klientowi, co dotyczy pozostałych błędów, o ile zostały one wywołane przez Klienta (nawet w sposób niezawiniony), albo były mu wiadome, bądź mógł je z łatwością zauważyć, w szczególności poprzez porównanie z propozycjami innych sprzedawców internetowych. W przypadku uchylenia się przez Sprzedającego od skutków oświadczenia woli o przyjęciu zamówienia, albo odstąpienia od umowy, strony dokonają zwrotu tego, co sobie świadczyły w jej wykonaniu.
- Złożenie zamówienia oznacza zaakceptowanie przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu.
§ 3 Forma płatności oraz dostawa towaru
- Dostawy produktów zamawianych w sklepie realizowane są na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz na terenie UE.
- Dostawa produktów odbywa się za pośrednictwem spedytora jak i również transportem firmy F.H.U. PROFI. Odbiór towaru może również nastąpić w magazynie firmy przy ul. Łąkowej 6 w Mirkowie k/Wrocławia po uprzednim umówieniu się telefonicznym lub mailowym.
- Po uiszczeniu opłaty odbierający przesyłkę ma pełne prawo do zapoznania się z jej zawartością w obecności kuriera w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie transportu oraz zgodności dostawy z zamówieniem. Kurier na Państwa życzenie ma obowiązek uczestniczyć w komisyjnym otwarciu przesyłki. W przypadku uszkodzenia należy spisać wraz z kurierem protokół reklamacyjny stanowiący podstawę rozpatrzenia reklamacji.
- W przypadku zamówień na kwotę powyżej 25.000,00 zł lub zamówień na towary sprowadzane na zamówienie, nie będące standardowo magazynowane przez F.H.U. PROFI, zamówienie zostanie zrealizowane po wpłacie zaliczki w wysokości min. 30 % ceny produktu. Wysokość zaliczki może ulec zmianie w przypadku szczególnie ciężko rotujących towarów.
- Koszt dostawy zależy od formy dostawy, wagi produktu oraz miejsca docelowego, dokładny koszt zostaje określony przez handlowca przy potwierdzeniu zamówienia. Koszt jednego miejsca paletowego wynosi 125 zł.
- Sklep nie odpowiada za czas dostawy produktu po złożeniu dyspozycji nadania paczki z produktem spedytorowi/kurierowi. Czas ten nie jest wliczany do terminu realizacji zamówienia.
- Zapłata za towar może nastąpić:
a. Gotówką przy odbiorze towaru, płatna do rąk spedytora (maksymalna kwota pobrania może wynieść 10000 zł w przypadku przesyłki kurierskiej). b. Przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego na podstawie faktury pro-forma (faktura PRO-FORMA wystawiana jest na życzenie klienta). Z chwilą zapłaty ceny, towar zostaje wysłany do Kupującego wraz z paragonem fiskalnym lub fakturą VAT. c. Płatność system ratalnym - płatność odbywa się w całości lub części ze środków pochodzących z kredytu udzielonego przez spółkę CREDIT AGRICOLE Bank Polska ul. Legnicka 48 54-202 Wrocław
- Ponieważ kurierzy nie posiadają przy sobie pieniędzy należy przygotować odliczoną kwotę. Kurier nie ma obowiązku zapewnienia możliwości wydania reszty.
- W związku z ograniczoną powierzchnią magazynową w przypadku nieodebrania towaru stanowiącego własność klienta, lub zarezerwowanego i opłaconego przez klienta, powyżej ustalonego wstępnie terminu realizacji zamówienia, naliczane będzie opłata postojowa. Opłata postojowa naliczana jest proporcjonalnie do zajmowanej powierzchni i wynosi 45 zł netto za każdy dzień przechowywania, dla towaru składowanego na palecie o podstawie 1200mmX800mm .
§ 4 Dowód zakupu
- Do każdego zakupionego w naszym sklepie produktu jest standardowo dołączany paragon fiskalny lub na życzenie Nabywcy faktura VAT.
- Aby otrzymać fakturę VAT, należy w momencie składania zamówienia podać dane niezbędne do wystawiania faktury VAT.
- Dowód zakupu lub jego kserokopię należy przechowywać razem z kartą gwarancyjną w razie konieczności skorzystania z wynikających z niej uprawnień pod rygorem nieważności karty gwarancyjnej.
§ 5 Gwarancja i reklamacje
- Każdy produkt oferowany w sklepie Gigamarket.pl objęty jest gwarancją udzieloną przez dystrybutora, hurtownika lub producenta sprzętu jak i odpowiedzialnością sprzedawcy za wadę towaru trwającą 2 lata od daty zakupu towaru.
- F.H.U. PROFI prowadzi serwis gwarancyjny i pogwarancyjny sprzedawanego sprzętu pochodzącego z importu własnego.
- Warunkiem przyjęcia reklamacji z tytułu rękojmii jest wysłanie zgłoszenia reklamacyjnego na adres: reklamacje@gigamarket.pl
- Zgłoszenie reklamacyjne musi zawierać następujące dane pod rygorem nie przyjęcia zgłoszenia: imię i nazwisko zgłaszającego, telefon kontaktowy, miejsce zamontowania sprzętu, model sprzętu, nr seryjny sprzętu, data zakupu, nr dowodu zakupu, rodzaj usterki.
- Sprzedawca ma obowiązek rozpatrzeć reklamację w terminie 14 dni od daty wydania towaru.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych w trakcie transportu będą uwzględniane jedynie na podstawie protokołu szkody sporządzonego z dostawcą po sprawdzeniu zawartości przesyłki w chwili jej odbioru. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji jest przesłanie na adres: reklamacje@gigamarket.pl protokołu reklamacyjnego spisanego razem z kurierem dostarczającym przesyłkę. Kurier, na Państwa życzenie, ma obowiązek uczestniczyć w komisyjnym otwarciu przesyłki. Brak wymienionego powyżej protokołu skutkować będzie nieuwzględnieniem reklamacji.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
- Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r. nr 22, poz. 271) klient ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru. Aby skutecznie odstąpić od umowy należy wysłać do F.H.U. PROFI na adres ul. Łąkowa 6, 55-095 Mirków pisemne oświadczenie, które można pobrać w tym miejscu. Towar powinien zostać odesłany w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy w stanie niezmienionym. Koszty przesyłki pokrywa Klient.
- Pieniądze za towar zostaną zwrócone w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy z zastrzeżeniem iż zwrot pieniędzy nienastąpi szybciej niż otrzymanie przesyłki ze zwracanym towarem od klienta.
- Bezpośredni koszt zwrotu produktu w wyniku odstąpienia ponosi Klient. Jednocześnie Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakter produktu, jego cechy lub funkcjonowanie.
- Całkowitą odpowiedzialność za bezpieczne dostarczenie zwracanego towaru do magazynu F.H.U. PROFI w stanie nienaruszonym ponosi Klient. Ze względu na charakter sprzedawanego towaru przesyłki zwrotne mogą być realizowane wyłącznie ubezpieczoną przesyłką kurierską, umożliwiającą oględziny towaru w obecności kuriera. Inne przesyłki nie będą przyjmowane. F.H.U. PROFI może odmówić realizacji zwrotu w przypadku, gdy towar zostanie uszkodzony podczas transportu, bądź też pomniejszyć zwracaną wartość towaru o koszty naprawy dokonanej przez autoryzowany serwis producenta. W takim przypadku w obecności pracownika firmy dostarczającej zostanie spisany protokół szkody, a Klient ma prawo dochodzić zwrotu utraconej lub zniszczonej wartości od firmy kurierskiej, która przewoziła towar.
- Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r. nr 22, poz. 271) prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi przypadku świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą. Do świadczeń takich zalicza się m.in. zamówienia na produkty, które zostały w szczególny sposób zmienione zgodnie z życzeniem klienta, oraz produkty, którym na życzenie klienta w produkcji nadano cechy nietypowe (np: niestandardowy kolor, wybity otwór).
§ 6 Ochrona prywatności i inne prawa
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę F.H.U. PROFI danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883.
- Prezentacja zawartości sklepu internetowego Gigamarket.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego.
- Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
§ 7 Uwagi końcowe
- Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy regulamin.
- Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
- Zawartość sklepu Gigamarket.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 kodeksu cywilnego. Informacje dotyczące sprzętu prezentowanego na stronie sklepu Gigamarket.pl są zgodne z danymi katalogowymi producentów. Sklep Gigamarket.pl zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów.
- Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawa reklamacji zakupionego towaru.
- Klient dokonujący rezygnacji z zamówienia po otrzymaniu informacji o wysłaniu towaru, zobowiązany jest do pokrycia kosztu zwrotu produktu tj. opłaty za transport produktu do sklepu Gigamarket.pl
|